Bowling !!

Ja jag var hos pappa också ringde Mli och fråga om ja ville med. Ja och det är ju självklart att jag hänger på att bowla älskar sociala spel av alla sorter. Ja vad kan man säga de är typ den roligaste gången jag har varit med om det stog lika hela tiden. Och klanten som jag är så skjuter jag iväg klotet när bommen är ner och märskte de inte sj och så vänder jag mig om för jag såg att de blev snett. Då sitter Mli och Krister med händerna för munnen och ser ut som om de gick en älg över banorna och jag tänkte ju vad fan e de för fel. Och så låg ju klotet i rännan eftersom den studsat tillback och jag fattar ju inge för jag såg de ju int, jag tänkte bara `så jävla löst sköt jag väll int`. Men efter ett tags förklarade så går jag och ber någon av personalen att hjälpa oss att få bort klotet och jag gick fram och berättatde att klotet fastnat mitt i rännan och säger ´de var int jag, och de var int meningen. sk´luta iallfall så att Mli vann 2, jag 1 och Krister 1 + totalen. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0