Valborgs

Ja jag var med Pappa,Marie,Amanda och Elin på Valborgs. Vi for till Boviken och var hos Peter och Lollo och så var Maria,Kian och Marias kille som jag inte vet vad han heter har lite dårligt namn minne. Men jag var där och åt god mat spelade fotboll med 3 åriga Kian jätte duktig för att var 3år och tog lite kort förstås.

                

             

  

1-5. Bara lite natur
2. Liten grupp bild
3. Kian
4. Ser ni att han har en ettan mössa "hahah"
5. Jag kastade en sten just när jag tog bilden
 Elin blev int så bra men det blev ganska häftigt
6. Jag blev jätte nöjd över den här bilden den blev jätte fin
7. Ännu än sten
8. Kian fick också kasta sen "hahaha"

Kommentarer
Postat av: Din Malin :)

så vackert :D

2008-05-15 @ 14:37:43
Postat av: Anonym

marias kille heter jocke, (A)

2008-05-25 @ 16:17:37
URL: http://busiig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0