Favorit i repris!!!

Ja nu är det ju så här att jag, Flisan, Johan och Malin skulle göra om lucia vakan. Och i början var Malin´s kompis Marie med men hennes mamma lät henne inte stanna så hennes mamma kom och hämtade henne men Marie var jätte jätte trevlig. Men i alla fall då hade vi hyrt 4 st filmer och köpt en massa godis och kinamat. Men efter Marie hade farit så for vi ut med bilen och for till Kåge och körde omkrig lite där sen for vi och hämtade Johan i Boliden så vi var där ca 23:30 . Sen såg vi filmerna och åt godis och pratade lite sen efter typ 2-3 filmen så somna jag medans alla var vakna så då sa Flisan att jag skulle gå och lägga mig så det gjorde jag då var ca kl 03:00. Ca kl  05:30 och gissa hur man blir väckt först kastar någon snö på mig då orkade jag inte så jag bara vände på mig då kom de med ett helt jävla glas vatten och hälde över mig. Men då tog jag av mig koftan vände på täcket och kudden och la mig och sov igen då kom dom jävlarna och bär ut mig på balkongen och slänger mig i snön kalt JA!!!. Och som om inte de var nog så kastade Johan mer vatten på mig när jag skulle sät mig i soffan men då kanstade jag coca-cola på han :P så det var den dagen men vi hade riktigt jävla kul så jag tackar för en rolig kväll.

image34 
  
flizan & johan               Malin            Marie


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det var skit skoj :D haha förlåt för väckningen vi gjorde :P
det här måste vi bara göra om :):)

2008-04-09 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0