Jobbet

I torsdags följde Amanda S med mig till jobbet för Nina skulle hämta sina barn så då var hon där och höll mig sällskap. Och när Nina kom tillbaka hade hon ju med sig barnen. Alltså gulligare ungar får man ju leta efter! Först var dom ganska blyga men efter ett tag så börja jag och amanda leka med dom. Vi lekte björnen sover och vi sprang och jagade dom och dom fick leka flygplan och en massa annat och sen när vi skulle fara fick vi en kram av både Nova och Luna jätte söta. När Nina är hemma kan hon i alla fall aldrigha tråkigt. Sen sa dom att dom skulle till frasses och äta och då skoja lite å sa " men oj vad gott får jag följa med" sen gick dom och fråga om jag fick följa med hahahaha. Fast nina visste ju att jag skoja så hon sa att Linda har inga pengar så hon kan int följa.

image12

Luna och Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0