Saknar dig Svea <3

              
                                                                                                        


Jag kommer ihåg den dag vi möttes.
Den dagen kommer jag aldrig glömma.
Jag kommer ihåg min lojala vän.
Du var där för mig enda till slutet.
Du var alltid glad och viftade på din svans.
Min kärlek för dig kommer alltid finnas kvar.
Du var alltid försiktig och snäll.
Jag önskar någon dag att jag hittar tillbaks till dig.
Jag saknar efter dig varje dag.
Hur mycket jag älskar dig kan jag aldrig förklara.
Du lider inte längre.
Och för de är jag tacksamm.
Godnatt min vän de är dags att sova.
Mina minnen av dig kommer jag alltid ha kvar.

En timme tar det att uppskatta dig.
En dag tar det att älska dig,
men det tar ett helt liv att glömma dig.
För alltid i våra hjärtan!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fint jag saknar henne lika mycket SVEA<3

2009-11-25 @ 15:48:12
Postat av: Lovisaö

I miss her :´(

2009-12-04 @ 21:37:24
URL: http://lovisaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0