Har lite tråkigt

VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET:
mage, ben eller armar? - Mage och armar
bruna, blå eller gröna ögon? - Alla färger är fina
långt eller kort hår? - Kort
lång eller kort? - De spelar ingen roll bara han int e kortare än mig för då e man fan duktig hahaha
charmig eller rolig? - En mix av dom två bli perfekt ;)
att de röker eller snusar? - Spelar ingen roll men hälst int men men
vad kollar ni först in på det motsatta könet? - Ansiktet
hur stor betydelse har kläderna? - Jo de gör de
gillar du någon just nu från det motsatta könet? - Nja kanske how knows
gillar någon annan dig just nu? - Jag tror och hoppas de  :)

HAR DU:
stått på scen? - Jo men har lite scenskräck så väldigt sällan man ser mig där
varit med om en bilolycka? - nope
klättrat på berg? -  Japp  

ANTINGEN ELLER;
kallt eller varmt? - Jag vet int gillar vårt blandade klimat
blått eller rött? - Rött
regn eller snö? - Snö ingen tvekan
ull eller bomull? - Vad fan spelar de för roll saksamma
rosor eller tusensköna? - rosor
vår eller höst? - Höst
historia eller vetenskap? -  historia
matte eller engelska? -  engeklska

ÖVRIGT;
svär du för mycket? - Joo de gör jag nog
vilken låt lyssnar du på just nu? - Rihanna- Good Girl Gone Bad
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)? - Ja det är min säng just nu så ganska mjuk,varmt och mysigt :D
hur är vädret just nu? - Mörkt och Kallt
vart skulle du vilja åka? - New York , Kina eller Thailand typ
vill du ha barn? - Jo men int än på ett tag
vad ska dom heta? - Något fint och ovanligt

SENASTE SOM DU:
träffade? - Mamma
pratade i telefon med? - Mli
sov tsm med? - Therese eller Malin var det nog 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0