En kväll hos Mli och Krister

Ja då kom jag till Mli och Krister och då var det ju som lite segt Krister såg sport och Mli satt vid datorn. Men då ringde jag Kim och bad han komma och ta med ett spel. Och sen kom Poro och då blev det ju lite gitarhero så Krister satt med gitar och Poro med mik. Och jag höll typ på att skratta ihjäl visst om han bara satt och sjöng men nej han ställde sig upp och gjorde crazy dance moves hahaha så jag börja ju skratta hysteriskt och så hör man Mli från datarummet som börja as flabba hon med.

Sen kom Kim och Dalman så då blev de att spela skellefteå spelet som monopol men med gator här i från. Så då satt vi där Mli, Krister, Poro, Kim, Dalman och jag och hade jävligt roligt poro vann jag kom 2:a och Mli 3:a Kim 4:a tror jag Krister 5:a eller tvärt om kom int ihåg och Dalman sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0