Tant till attack


Jag anton och marica stog inne på ica i city och så stod vi vid några hyllor så vi blocka vägen lite.
 Sen var det en tant som kom å skull
förbi typ 80år och va ju så liten så vi såg hon int först men
 helt plötsligt hör man att hon säger bakom oss säga :
- Ska ni stå där hela dagen heller?
Och vi som paffa flytta på oss sen när hon hade gått förbi då vänder hon sig om och säger:
- Prata kan man gör hemma!
Och jag var så jävla paff så jag sa ju inte , men 5 sek senare
 då, fan vad arg jag va om jag träffar henne någon annan stans någon gång så ska jag då fan säg:
- Men gå och skrynkla ihop kan du också göra hemma!!

Dom säger att ungdomen har blivit fräcka då borde dom hålla kolla vissa gamm tanter å!






Kommentarer
Postat av: Åsa

De va int farmor? :D

2008-12-04 @ 20:19:44
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha vilken fräck tant :P

2008-12-06 @ 17:51:00
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Kim

Gamla tankar är fulla med fördommar!

2008-12-14 @ 15:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0